C/ Rumania, 12 - Alcal谩 de Henares, Madrid (+34) 916 709 014info@feiz.esL-V de 09:00 a 20:00

Els nostres serveis

Podeu descarregar en format PDF la presentaci贸 corporativa dels nostres serveis..

Central de compres

Amb un disseny de treball molt senzill, garantim uns resultats d’estalvi en partides d’actuaci贸 molt concretes.

Si no aconsegu铆ssim millorar les condicions actuals, no es factura i el client disposar脿 de l’informe de recomanacions de millora em猫s, amb la finalitat que a la seva elecci贸 es pugui implantar en l’organitzaci贸.

En la presa de dades s’han de tenir en compte aspectes fonamentals per a la negociaci贸 com s贸n: hist貌ric de prove茂dors i preus. Experi猫ncies passades. Preus de compra en el moment de la presa de dades. Posici贸 de la companyia davant les legislaci贸 vigent quant a pagament i ajornament a prove茂dors. Pol铆tica financera de l’empresa ….

Establim un per铆ode de seguiment del nivell de qualitat i condicions acordades amb les empreses prove茂dores seleccionades, durant els sis mesos posteriors al tancament de contracte.

Consultoria de d茅stalvi

Realitzem una auditoria pr猫via per a emetre un projecte d’estalvi seri贸s, amb les l铆nies d’actuaci贸 necess脿ries per assolir els objectius d’estalvi, en volum i percentatge de facturaci贸.

脷nicament cobrarem una comissi贸 sobre l’estalvi aconseguit en el per铆ode d’estudi, negociaci贸 i implantaci贸 d’accions.

El nostre grup de consultors realitza una completa auditoria del departament de compres i tots els departaments sat猫l路lits que intervenen de manera directa o indirecta en la presa de decisions i disseny de pol铆tiques de compra de les partides afectades. Com a resultat d’aquesta auditoria s’emet un informe d’accions i pol铆tiques de compra a realitzar amb un termini d’execuci贸 definit, duent-se a terme totes tenint en compte el marc d’actuaci贸 fixat amb el client.

Els nostres especialistes en negociaci贸 i prospecci贸 de prove茂dors

Externalitzaci贸 de processos de compra

Gr脿cies a la nostra experi猫ncia tant en el mercat nacional com en les places internacionals oferim un paquet de gesti贸 m茅s assessorament per a aquelles empreses que no puguin invertir en un departament de Comer莽 Internacional.

El nostre equip de treball i les nostres eines inform脿tiques permeten el control total de processos de compra de forma remota, oferint dos grans blocs de treball:

Externalitzaci贸 parcial. Destinat a aquelles empreses que no compten amb mitjans o personal adequats per fer una gesti贸 puntual.

Externalitzaci贸 total. Com experts en gesti贸 informatitzada de processos, realitzem una integraci贸 total entre el programari de gesti贸 del client i el nostre programari propi. Aquesta integraci贸 ens d贸na acc茅s de forma remota a les dades necess脿ries (vendes, nivells d’inventari, fulles i plans de producci贸, previsions anuals, l铆mits financers fixats, pressupostos despesa, …) per fixar una pol铆tica de compra integral que garanteixi el subministrament de materials en el temps i forma m茅s apropiat.

Menu