Amb un disseny de treball molt senzill, garantim uns resultats d’estalvi en partides d’actuaci贸 molt concretes.
Si no aconsegu铆ssim millorar les condicions actuals, no es factura i el client disposar脿 de l’informe de recomanacions de millora em猫s, amb la finalitat que a la seva elecci贸 es pugui implantar en l’organitzaci贸.
En la presa de dades s’han de tenir en compte aspectes fonamentals per a la negociaci贸 com s贸n: hist貌ric de prove茂dors i preus. Experi猫ncies passades. Preus de compra en el moment de la presa de dades. Posici贸 de la companyia davant les legislaci贸 vigent quant a pagament i ajornament a prove茂dors. Pol铆tica financera de l’empresa ….
Establim un per铆ode de seguiment del nivell de qualitat i condicions acordades amb les empreses prove茂dores seleccionades, durant els sis mesos posteriors al tancament de contracte.
Realitzem una auditoria pr猫via per a emetre un projecte d’estalvi seri贸s, amb les l铆nies d’actuaci贸 necess脿ries per assolir els objectius d’estalvi, en volum i percentatge de facturaci贸.
脷nicament cobrarem una comissi贸 sobre l’estalvi aconseguit en el per铆ode d’estudi, negociaci贸 i implantaci贸 d’accions.
El nostre grup de consultors realitza una completa auditoria del departament de compres i tots els departaments sat猫l路lits que intervenen de manera directa o indirecta en la presa de decisions i disseny de pol铆tiques de compra de les partides afectades. Com a resultat d’aquesta auditoria s’emet un informe d’accions i pol铆tiques de compra a realitzar amb un termini d’execuci贸 definit, duent-se a terme totes tenint en compte el marc d’actuaci贸 fixat amb el client.
Els nostres especialistes en negociaci贸 i prospecci贸 de prove茂dors
Gr脿cies a la nostra experi猫ncia tant en el mercat nacional com en les places internacionals oferim un paquet de gesti贸 m茅s assessorament per a aquelles empreses que no puguin invertir en un departament de Comer莽 Internacional.
El nostre equip de treball i les nostres eines inform脿tiques permeten el control total de processos de compra de forma remota, oferint dos grans blocs de treball:
– Externalitzaci贸 parcial. Destinat a aquelles empreses que no compten amb mitjans o personal adequats per fer una gesti贸 puntual.
– Externalitzaci贸 total. Com experts en gesti贸 informatitzada de processos, realitzem una integraci贸 total entre el programari de gesti贸 del client i el nostre programari propi. Aquesta integraci贸 ens d贸na acc茅s de forma remota a les dades necess脿ries (vendes, nivells d’inventari, fulles i plans de producci贸, previsions anuals, l铆mits financers fixats, pressupostos despesa, …) per fixar una pol铆tica de compra integral que garanteixi el subministrament de materials en el temps i forma m茅s apropiat.